Sunday, August 2, 2009

Cuti-Cuti Malaysia

Semalam gi PD, dalam perjalanan ke tempat penginapan Tiara Beach Resort tu..... singgah jab kat tempat go kart..... punya syok anak-anak aku dapat main go kart....! aku pun syok juge pasal semua family hepy....yeh!

Syoknye...! Along, Angah & Eshah main air.. sejuknye...

Boboy menunggu giliran untuk naik go kart.... steadylah !!!!!



Along bawa Angah. Take care!!!!!


Sampai je kat TBR, aku terus gi amik kunci bilik.....fuh.............boleh tahan juga bayaran penginapannya....maklumlah gi weekend day, mestilah kena tibai ...lebih kurang RM5......? semalam.




Pegang bang pegang.... kang tumbang pulak pokok tu.... he.he!!!!



Ibu & Anak...cam iklan ubat batuk je...

Dalam perjalanan balik, sempat lagi singgah kat Melaka gi Bandar Hilir ...beli cencalok. Favourite tu....



Kat Kota A Farmosa

Semasa dalam perjalanan balik dari Melaka ke KL, jumpa lak accident kat Nilai...astagfirullah hal azim......remuk teruk kereta tu.... tak tau camne orang kat dalam kereta tu. ye lah nak berhenti tengok nanti jalan jem pulak , kami terus je lah perjalanan ke KL. Alhamdullillah selamat sampai kat umah. Fuh...! bestnye bila sampai kat umah. Maka aku pun lepaslah rinduku pada bantal bucuk aku yang aku tinggalkan semalam. apa lagi !!!!!! terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!











No comments:

Post a Comment