Monday, September 7, 2009

Appointment !!!!!

Berita baik kepada semua , I akan berada di negeri sebelah utara iaitu Perak, P.Pinang, Perlis, Kedah pada 18.9. - 28.9.09. Sesiapa yang berminat untuk involve bisnes...please contact me
012-3214098.....I will see you there. Tunggu !!!!!

For my bis partner..Rina... i will see u


Pakej Melancong ke Beijing ( 1 week) sudah bermula!!!!!
Sesiapa yang start September hingga November buat bisnes ni, peluang untuk melancong ke Beijing sudah bermula untuk anda. Cepat join kita buat bisnes ni.
Semua perbelanjaan ditanggung oleh penganjur
Duit belanja 10k
Cepat !!!! apa tunggu lagi
JomJoin kita buat duit raya extra & melancong percuma ke Beijing !!!!!
Masa mula-mula member i (k.mie) explain about this bisnes...i tak percaya jugak ada ke dapat pegi melancong kat over sea 3 x setahun. Mana taknye...nak gi melancong setahun sekali pun tak mampu...inikan pula melancong ke over sea 3 x setahun...fuh !!!!!hebatnya..Cubalah bayangkan !!!!! Tapi bila dah involve bisnes ni...aaah memang betullah.... semua tu akan kita dapat...janji kita nak berubah hidup dan berusaha. Insyaallah dapat semua tu...bestnye.....!!!!
Dah ramai dah rakan kongsi yang dah buat bisnes dahpun berjaya dalam hidup dan memang berubah pun kehidupan mereka dari biasa kepada luar biasa. Contoh terdekat ialah yg menjadi guru atau mentor kepada sya dalam bisnes ini iaitu Kak Mie & Abg Ya, Kak Ros & Abang Zul dan yang paling dikagumi Kak Ana & Abg Lan yg mana dalam usia masih muda...simpanan dah 15 juta....( kalau tak percaya....jumpa dan tanya sendiri ) tapi tak sombong dengan kekayaan yang dia ada malah sentiasa membantu rakan kongsi agar menjadi orang yang berjaya mcm dia. Setiap ilmu yang dia ada semua akan dicurahkan pada kita. Tak kedekut ilmu.. Hidup berkat....
Kita buat...kita dapat,... ilmu bisnes ni diajar kepada orang yang nak berubah hidup , bagi yang tak mau berubah dan rasa dah selesa dengan kehidupan yang ada sekarang walaupun duit tak pernah cukup tapi berlagak macam orang banyak duit.... sanggup overlap loan setiap tahun asal dapat duit lebih untuk belanja...,,lagi kesian... hutang tak settle-settle.
Senangya bisnes ni sebab kita dibantu dan dibimbing sampai berjaya....janji kita buat berterusan...dan jangan mudah give-up. Apa pun terpulang lah kepada dia sendiri. Tepuk dada tanyanya diri kita...... (cup..cup..bukan nak membeebel tapi itulah hakikatnya hidup kita nie...)

No comments:

Post a Comment